Politica de retur

Ne-am propus să făcem cât mai simplă procedura de retur astfel încât clienții noștri să revină de fiecare dată cu drag, fără stresul că vor rămâne cu produse nedorite și bani cheltuiți inutil.

Așadar, dacă un produs nu vi se potrivește, tot ce trebuie sa faceți e să ne comunicați acest lucru fie la numărul de telefon 0748 822 509, fie la adresa noastră de e-mail [email protected]. După ce analizăm informațiile primite de la dumneavoastră vă trimitem încălțămintea potrivită. Înainte de a vă trimite schimbul de mărime, vă trimitem firma de curierat pentru preluarea produsului comandat inițial. După ce primim produsul pe care l-ați comandat inițial, îl verificăm pentru îndeplinirea condițiilor de retur (să nu prezinte semne de purtare) iar apoi vă trimitem schimbul de mărime. Înlocuirea este posibilă o singură dată pe comandă.

Vom fi răspunzători pentru orice viciu de fabricație al produsului.

Dacă din orice motiv modelul de încălțăminte comandat nu este livrat în stare perfectă sau mărimea este greșită, vă vom trimite un alt model corespunzător sau mărimea corectă, fără costuri de transport suplimentare pentru dumneavoastră.

Încercăm să descriem cât mai atent fiecare produs de pe site și, de asemenea, să vă răspundem cu promptitudine la toate întrebările.

Cu toate acestea, se întâmplă uneori să doriți returul unor produse. În astfel de condiții trebuie să știți că legea română vă protejează: „Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunța la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului, sau în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.

În cazul în care doriți returnarea produsului comandat cu restituirea sumei pe care ați achitat-o, vă rugăm să-l ambalați corespunzător și să-l expediați la sediul nostru din com. Vicovu de Jos, str. Principală nr. 432, jud. Suceava, prin orice firmă de curierat (cu excepția Poștei Române). Costurile de transport ale returului prin firma de curierat aleasă de dumneavoastră, către sediul nostru, vor fi în sarcina expeditorului. Costul de transport aferent trimiterii returului pot porni de la suma de 10,12 Lei/kg si poate ajunge până la 30 lei/kg în funcție de volumul și kilogramele coletului si în funcție de adresa de la care se ridică coletul, deoarece se pot adăuga costuri pentru kilometri suplimentari dacă adresa nu este în zona de acoperire a fimei de curierat pe care ați ales-o.

Cat timp am la dispozitie sa returnez produsele?

Din momentul primirii coletului, aveți la dispoziție 14 zile să returnați produsele comandate pentru care este necesar să completați și să ne trimiteți la adresa de e-mail [email protected]  Formularul pentru cererea de retur produs.

Ce conditii trebuie sa respecte produsele, pentru a putea fi returnate?

Nu uitați să expediați produsele exact așa cum le-ați primit: să fie curate, cu etichetele intacte și să nu prezinte semne de purtare. În caz contrar vom fi nevoiți să vă refuzăm returul și restituirea sumei achitate.

Pot înlocui produsele comandate cu altele din magazin?

Sigur că da. Dacă doriți același produs, dar o altă mărime, singura condiție este să avem mărimea dorită pe stoc.

De asemenea vă putem înlocui un produs din magazinul nostru cu un altul, cu achitarea diferenței de preț (în cazul în care acest lucru este necesar).

Doresc returnarea banilor. Care este procedura?

Dacă doriți să primiți contravaloarea produsului/produselor comandate, aceasta se va transfera în contul pe care l-ați indicat în formularul pentru cererea de retur produs.

Produsele returnate vor fi verificate pentru îndeplinirea condițiilor de returnare. Dacă acestea sunt respectate conform condițiilor de mai sus, vom transfera sumele ce ni le-ați achitat în contul bancar indicat de dumneavoastră într-un termen de până la 14 zile calendaristice.

Nu este posibilă returnarea în numerar a contravalorii produselor achitate în numerar la livrare firmei de curierat. Valoarea produselor returnate se restituite în cont bancar.

Pot trimite produsul/le prin posta?

Nu, deoarece firma noastră nu are contract cu Poșta Română.

Ne asumăm întreaga responsabilitate pentru procedura de retur și poți conta până la capăt pe corectitudinea noastră. Însă pentru a vă putea accepta returul, vă rugăm să acordați atenție condițiilor de mai sus si să respectați toți pașii indicați.